Tập 70 Số 1 (2012): Chuyên san khoa học Xã hội và Nhân văn, tập 70, số 1, năm 2012
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học Xã hội và Nhân văn
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học Xã hội và Nhân văn
Số mới nhất
Đã xuất bản
Tìm kiếm
Giới thiệu
Giới thiệu tạp chí
Gửi bài
Ban biên tập
Cam kết bảo mật
Liên hệ
Đăng ký
Đăng nhập
Change the language. The current language is:
Vietnamese
English
Đăng ký
Đăng nhập
Change the language. The current language is:
Vietnamese
English
Tập 70 Số 1 (2012)
Ngày xuất bản September 26, 2013
https://doi.org/10.26459/hujos-ssh.v70i1
Chuyên san khoa học Xã hội và Nhân văn, tập 70, số 1, năm 2012
Khoa học Xã hội và Nhân văn
Nguyễn Thanh Bình
A COMPARE-CONTRAST STUDY ON THE TYPES AND GRAMMATICAL AND MOVE STRUCTURES OF THE ENGLISH AND VIETNAMESE QUESTIONS IN NATURAL AND CLASSROOM COMMUNICATION
Nguyễn Tiến Dũng
THE IMPACTS OF CLIMATE CHANGES ON CONSERVATION AND ENHANCEMENT OF CULTURAL FESTIVALS IN HUE, VIETNAM
Thái Thanh Hà, Le Thi Van Hanh, Nguyen Thanh Khanh
HOW PUBLIC ADMINISTRATION REFORM PERFORMANCE CAN BE MEASURED BY PROVINCIAL COMPETITIVENESS INDEX AND PER CAPITA GDP IN VIETNAM
Nguyễn Thị Lệ Hằng, Lê Phạm Hoài Hương
A STUDY ON STUDENTS’ PERCEPTIONS OF COHERENCE AND ITS USE IN ESSAYS WRITTEN BY STUDENTS AT QUANG BINH UNIVERSITY
Trần Văn Hòa
ECONOMIC EFFICIENCY OF CAGE FISH FARMING IN BO TRACH DISTRICT, QUANG BINH PROVINCE
Trần Văn Hòa, Lê Thị Thế Bửu
A STUDY OF FACTORS AFFECTING THE COMPETITVE CAPACITY OF “19 FORESTRY JOINT STOCK COMPANY” IN BINH DINH PROVINCE
Võ Thị Liên Hương
LINGUISTIC AND CULTURAL FEATURES OF REQUESTS: SOME IMPLICATIONS FOR TEACHING AND LEARNING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE
Nguyễn Văn Huy
RECOGNIZING FOREIGN LANGUAGES IN PRE-LEXICAL STAGE: THE CASE OF VIETNAMESE AND FILIPINO LISTENERS
Lê Nguyễn Đoan Khôi
GLOBAL VALUE CHAINS AND MARKET ACCESS OF SMALL-SCALE FARMERS IN THE MEKONG RIVER DELTA
Trương Bạch Lê
THE CONSTRUCTION OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN MEDIA TEXTS: A CRITICAL DISCOURSE ANALYSIS OF A NEWSPAPER ADVERTISEMENT
Hồ Tú Linh, Wang Yi Xia, Nguyễn Đình Chiến
EFFICIENCY OF IPO PRICING MECHANISMS: COMPARISON OF BOOK-BUILDING AND FIXED PRICE METHODS IN CHINA
Trần Thị Phương Ly
CONCEPTUAL METAPHOR OF CATEGORY DENOTING PLANTS IN VIETNAMESE IN COMPARISON WITH ENGLISH LANGUAGE
Nguyễn Ngọc Nhật Minh
RECORDING TECHNIQUE: POSSIBLE APPLICATIONS IN TEACHING AND LEARNING SPEAKING SKILLS FOR EFL LEARNERS
Nguyễn Thanh Minh
HO CHI MINH IDEOLOGY IN ETHNIC MINORITY POLICIES IN VIETNAM
Ngô Thị Khai Nguyên
TEACHING VIETNAMESE CULTURE TO FOREIGN STUDENTS AT HUCFL: SOME SUGGESTED TECHNIQUES
Phạm Hồng Nhung
CULTURAL DIMENSIONS IN INTERCULTURAL COMMUNICATION & IMPLICATIONS FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING
Phạm Hồng Nhung, Phạm Thị Tuyết Nhung
REVISITING LINGUISTIC POLITENESS THEORIES: SUGGESTIONS FOR FUTURE RESEARCH ON POLITENESS PHENOMENA
Trần Văn Phước, Tô Thị Vinh
AN INVESTIGATION INTO THE SYNTACTIC FEATURES AND THE USES OF ENGLISH AND VIETNAMESE NEGATIVE SENTENCES IN LITERARY WORKS
Trương Tấn Quân, Nguyễn Văn Toàn
A COMMERCIAL-BASED APPROACH TO SUSTAINABLE LIVELIHOODS: REVIEW AND SYNTHESES
Bùi Thị Tám
APPLICATION OF CONTEXTUAL APPROACH FOR MEASURING TOURISM DESTINATION ATTRACTIVENESS
Bùi Dũng Thể, Bùi Đức Tính
HOUSEHOLDS’ VULNERABILITY TO CLIMATE CHANGE IN THUA THIEN HUE PROVINCE
Đỗ Thị Qúy Thu, Đặng Thị Cẩm Tú
VIDEOTAPED FEEDBACK IN PUBLIC SPEAKING COURSES: POTENTIAL APPLICATION TO VIETNAMESE PEDAGOGICAL SETTING
Trương Thị Như Thủy
APPROACHES AND GRAMMAR INSTRUCTION IN EFL WRITING CLASSES
Nguyễn Văn Toàn, Thái Thanh Hà, Nguyễn Ngọc Châu
FROM THEORY TO APPLICATION: USING THE ECONOMIC INTERNAL RATE OF RETURN (EIRR) FOR ASSESSING THE PROFITABILITY EFFICIENCY OF THE RURAL INFRASTRUCTURE INVESTMENTS IN HUONG KHE DISTRICT, HA TINH PROVINCE
Đặng Thị Cẩm Tú
AN INVESTIGATION INTO THE APPLICATION OF MIXED-LEVEL TASKS IN READING CLASSES
Hoàng Ngọc Tường Vân, Trần Quang Lộc
ASSESSMENT OF ASSIMILATIVE CAPACITY OF DONG BA AND BACH YEN RIVER BRANCHES, HUE CITY
Trương Viên, Trương Thị Từ Liêm
AN INVESTIGATION INTO CLASS OBSERVATION ACTIVITIES IN UPPER SECONDARY SCHOOLS IN HUE AND IMPLICATIONS FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND THIRD AND FOURTH YEAR STUDENTS’ TEACHING PRACTICE
×
Tên đăng nhập
*
Bắt buộc
Mật khẩu
*
Bắt buộc
Quên Mật khẩu?
Ghi nhớ lần đăng nhập sau
Đăng nhập
Không có tài khoản?
Đăng ký tại đây