Tập 129 Số 6B (2020): Social Sciences and Humanities
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học Xã hội và Nhân văn
Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Khoa học Xã hội và Nhân văn
Số mới nhất
Đã xuất bản
Tìm kiếm
Giới thiệu
Giới thiệu tạp chí
Gửi bài
Ban biên tập
Cam kết bảo mật
Liên hệ
Đăng ký
Đăng nhập
Change the language. The current language is:
Vietnamese
English
Đăng ký
Đăng nhập
Change the language. The current language is:
Vietnamese
English
Tập 129 Số 6B (2020)
Ngày xuất bản February 17, 2020
https://doi.org/10.26459/hueuni-jssh.v129i6B
Social Sciences and Humanities
Journal of Social Sciences and Humanities
Duyen Thi Phung Ho, Huong Nu Nhu Ton
5-14
FACTORS INFLUENCING TEACHERS’ INTEGRATING INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE (ICC) INTO BUSINESS ENGLISH TEACHING
PDF (English)
Phuong Ngoc Quynh Tran, Trang Thi Bao Nguyen
15-29
EXPLORING LANGUAGE INPUT OF THE READING TEXTS IN NORTHSTAR TEXTBOOKS FOR FIRST-YEAR ENGLISH-MAJOR STUDENTS AT UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGES, HUE UNIVERSITY
PDF (English)
Nguyễn Thị Hồng Duyên
31-52
ASSESSING ENGLISH LANGUAGE LEARNERS: HIGH SCHOOL EFL TEACHERS’ PERCEPTIONS AND PRACTICES
PDF (English)
An Hữu Nguyễn, Phương Mai Lê Duy
53-64
Dilemmas of the involvement of Anthropology in War: The case of the Human Terrain System
PDF (English)
Hai Cao
65-76
The Use of Cultural Elements in the Northstar Textbook Series to Enhance Students’ Intercultural Competence in language skill classes
PDF (English)
Bui Thi Tam, Yen Thi Kim Nguyen
77-90
Determinants of tourism labor mobility – The case of tourism companies in Khanh Hoa province
PDF (English)
Bình Thị Thanh Nguyễn, Ngọc Thị Thanh Trần, Ngọc Thị Lê Hoàng
91-115
VIETNAMESE EFL STUDENTS’ CRITICAL THINKING VIA REFLECTIVE JOURNALS IN EFL LITERATURE CLASSES
PDF (English)
Nguyễn Ngọc Bảo Châu
117-134
LANGUAGE NEEDS ANALYSIS FOR WORKING ABROAD: A CASE-STUDY IN THUA THIEN HUE PROVINCE
PDF (English)
Lê Phạm Hoài Hương, Kha Tu Linh Le
135-149
THE USE OF POWERPOINT IN GROUP PRESENTATIONS: INSIGHTS FROM ELT MAJORS
PDF (English)
Chau Hong Phuoc Nguyen, Aaron Samuel Zimmerman
151-163
EVALUATING A CONCEPTUAL FRAMEWORK FOR TEACHER EDUCATION QUALITY
PDF (English)
Đỗ Thị Xuân Dung, Tran Thi Thuy Trang
165-181
AN INVESTIGATION OF TEACHERS’ QUESTIONING IN THE ENGLISH READING CLASSROOMS – A CASE STUDY
PDF (English)
×
Tên đăng nhập
*
Bắt buộc
Mật khẩu
*
Bắt buộc
Quên Mật khẩu?
Ghi nhớ lần đăng nhập sau
Đăng nhập
Không có tài khoản?
Đăng ký tại đây